Löshår Omdöme

Postat i Tips
Tänkte att jag skulle ta berätta lite om vad jag tycker om löshåret jag använder.

Jag kikade runt ett tag på olika sidor och till slut fastnade jag för Medorian.se. Och det som var så bra att just det hår jag tänkte köpa var det 20% rabatt på då, så jag slog till och beställde hem det! :)
Det tog inte så lång tid, som det står på deras hemsida så kan det ta mellan 6-10 dygn och det var absolut inte längre tid jag fick vänta.
Jag satte i det hos frissan och vi använde oss utav microringar och det känns bra! Jag har ju inte haft håret så länge, snart en vecka bara.. Men än så länge känns det lent och verkar vara riktigt bra hår!!
Jag återkommer med en ny bedömning senare, då jag haft det längre tid.

Såhär står det på deras sida om just det hår jag beställde:

Våra kunders mest omtyckta produkt år 2008!
Ett mycket fint märkt REMY / REMI löshår till din hårförlängning.
100% mänskligt nytt Europeiskt hår med tunna stick straight strån!
Alltid 100 gram, omkring 90-110 cm brett hårtrens med mycket välgjord kant med ett normal-tjockt vävt hår som är ordentligt fast.

50 cm silkeslent 100% äkta mänskligt löshår som härstammar från Italien.
Löshåret har mycket noggrant utvalda normaltunna strån som tål värme, toning, färgning, värmetänger och all styling!

Håret är lenare än ett Indiskt eller vanligt Asiatiskt rå-hår och har mer glans och lyster, och som alla Europeiska hår behandlas det bäst som ett fint hår.



Klicka på bilden för att komma till deras hemsida :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0