Nya Samsung Soul säljes

Postat i Tips


Någon som är intresserad av en Samsung Soul U-900 ???
Jag ska sälja min pga att jag inte trivs med den, ska hålla mig till Sony Ericsson jag. :)

Jag har haft telefonen i en månad, inga repor. Plasten bak sitter fortf kvar.

Detta Medföljer:
Kartong och alla kablar
USB-minne på 4gb
Bil laddare

Funktioner:
USB & Bluetooth
Touch knappar
5 megapixel kamera
Mobilt bredband
Mobil-blogg
Sms/Mms/E-post
Videosamtal

Sedan har jag satt priset på 3000:- Men, Billigare Vid Snabb Affär. ;)

Kommentarer

- mikaela

Oh jag skulle lätt vilja köpa en samsung soul :) - men plånboken säger ifrån. Varför trivs du inte med den då?

2008-10-23 - 15:09:09
URL: http://ingamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0