Äntligen dags!

Postat i Foto - Djur

Jag sitter fortf i föräldrarhemmet och kikar igenom allt på datorn. Nu är min klänning som jag ska ha på mig på Helen och Jk's giftemål betald och jag hoppas den blir skickad snart nog! :D Hoppas jag kan ha den och att den är lika fin i verkligheten som på bilden bara!! :)

Imorgon ska det äntligen bli av! Imorgon kommer jag köpa mig ett nytt objektiv! Ååå vad roligt det kommer att bli. Hehe, alltid roligt att testa och lära sig nytt med nya objektiv. Såg att även MediaMarkt i Valbo har öppnat nu, kanske jag kan hitta ett objektiv där också senare? :)

Nu ska jag käka min goda kycklingsallad, sen bär det av till bruden!!

Kommentarer

- Helen

kul att du har hittat klänning gumman. ska bli spännande att se den :) Puss

2009-08-28 - 17:30:15
URL: http://helenm.blogg.se/
- Anna

Heeeeej! :)

Skulle bara slinka in & säga hej;P

2009-08-29 - 17:30:23
URL: http://annaslaviero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0