Last day

Postat i Foto - Djur

Idag är det sista dagen för hästarna på betet.. Vi ska nämligen åka och hämta brudarna alldeles snart. Det är blandade känslor. Visst är det skönt att få hem dem igen, men det har varit otroligt mysigt att ha dem hos Elin. Jag tackar så otroligt mycket för tiden hos henne, så får vi hoppas vi kommer tillbaka nästa år igen. :)

Så eftersom det var sista dagen så passade jag på att ta lite kort. Synd bara att hagen är så himla lerig nu. Tidigare iår sa jag till mig själv att jag skulle fota maaasssooor med kort nu när de varit på bete.. Men inte har jag gjort det inte.. :/ Glömt bort och väntat på nytt objektiv.. Men men, det blev några fina bilder från idag iaf :)


 







 


Kommentarer

- Anna

Nu har dom ätit upp sig inför vintern iaf;) hihi. Mysiga kort:) En annan gruvar sig när man ska bli insomad av dig;) haha:P Huaaa;P Tur att det går att redigera korten lite då;) Jag testar & provar mig fram, men det uppstår en deeel frågetecken:P men men.. Haha ;) & sen innan man fattar sig på allt. Kommer ta tiiiiid!;)

2009-08-30 - 15:15:35
URL: http://annaslaviero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0