Små detaljer

Postat i Foto - Vardagligt
Idag har jag varit på stan med min kära Anna. :) Det var riktigt trevligt, vi kikade bara runt i massa affärer. Men Bollnäs gör man klart ganska så snabbt ;p Sedan blev det en lunch på stan också. Emmelie och Emmelie kom också och tog en lunch på stan. :)

Efter stan drog jag hem till föräldrarhemmet och städade ur stallet lite. Ska bli skurning och tvättning där på söndag (förmodligen). Måste försöka få rent nu så vi kan ta hem hästarna igen. Tycker det börjar bli så kallt åt dem.. :S

Sedan seeent ikväll drog jag iväg till hästarna, fick även med mig Anna. :) Mycket trevligt! Har varit en Lina och Anna dag idag (som Anna sa). Hihi. Mysigt. Vi tog iaf en promenad med hästarna, men usch vad mörkt det blir fort nu. Det gick skapligt fort hem när vi gick genom skogen kan jag lova.. :S Huaa..



Kommentarer

- Anton

Det blir mörkt SKITFORT! Märks verkligen att sommaren börjar komma mot sitt slut :( Och sen nalkas en kall jävla vinter.. Hoppas Augusti blir varm iaf så man får en sista smak av sommaren :P

2009-08-21 - 01:01:44
URL: http://antonmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0