Mina Tidigare Hästar Del 2

Postat i Hästliv - Fakta
Min första ponny på prov: Fantasy
Fux


Född: -
Ras: Welsh, eller Welsh blandning.
Nu blev det lite fel ordning, Fantasy lånade vi hem före Decibell. Det var mamma min som skickade upp Fantasy nedifrån landet och hade henne sedan på prov. Men det stämde aldrig riktigt. Kommer tyvärr inte ihåg så mkt utan har bara ett starkt minne. Det var när min syster skulle ut och rida på henne. Fantasy drog i skengalopp och gjorde sen en sådan snäv sväng att hon flög av. Trevligt minne va?! ;)

Hon var jätte söt och otroligt fin. Men vi skickade tillbaka henne. Så detta var någon gång år 2000 förmodligen. Efter det blev det Decibell som blev min första riktiga ponny.


Kommentarer

- julia

hoppas du haft en bra dag =)

2009-12-03 - 19:08:48
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0