Rean fortsätter

Postat i Hästliv - Shopping
Har hunnit med att shoppa lite under rean.
Lite julsaker tills nästa år och annat smått och gott! Tyvärr så hade Rusta sålt slut på alla ljusstakar när jag var där igår.. så jag får fortsätta hålla utkik efter en ny.

Men nu får rean även gälla ridoverallen som finns i Hööks. Den vill jag verkligen ha! Skulle vart kanon att ha den nu när det är så kallt! Så lämpligt att slippa byxor och jacka, utan ist ha en hel overall! Men jag får vänta och se, sen hoppas på att jag hinner beställa den innan den tar slut!


Bild från Hööks.se

Kommentarer

- Anna

:) OKiii, så bra! Hihi. Jag väntar ja;P Det är lugnt det ;)

2009-12-30 - 20:47:22
URL: http://annaslaviero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0