Regn & Regn!

Postat i Foto - Fordon
Igår regnade det en HEEL del kan jag säga! Det var skapligt fint när jag åkte till hästarna för att rida. Men så började det regna när jag gjorde iordning Bonett. Jag tänkte att jag kanske hinner, men ikke. Det regnade i stort sett hela ridturen, mest duggregn. Men när vi var påväg hemåt igen, dåå öppnades himmelen. :S Inte så mysigt kan jag säga. Vi blev dyngsura!

Senare på kvällen följde jag med till hästarna också, när de skulle få lite mat. Då hann jag se att det var översvämning vid Volvo. ;) Så då tog jag tillfället i akt och drog dit med Mantan och tog några kort. ;) Blir snygga kort när bilen blänker i vattnet. :)

Nu ska jag bara göra mig iordning, sen iväg på ett kvällspass på jobbet!


Kommentarer

- jessika

vi måste ta och promenera nå tag, jag saknar våra pratstunder :) blir så sällan nu, när vi jobbar bägge två, och så olika /: puss vännen

2009-07-14 - 20:12:48
URL: http://blondinii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0