Svettigt

Postat i Foto - Vardagligt
Dagen har börjat med att jag har tvättat för fullt. Efter det började N och jag och städa lägenheten. Var ett tag sen vi städade och så gör vi riktig storstädning! Är fortf inte klar och har en hel del kvar.. :S Svettigt värre! :p Men vi ville ha det rent och snyggt tills vi kommer hem på söndag.
Snart så, snart åker vi!! :D

Gårdagen spenderades med att åka lite Manta. ;) Myyys var det! Jessika och Anton kom och åkte pöpan de också. Blev riktigt mysigt med en heeel del fotografering. ;) Hihi. Massa fart bilder och så var vi till en badplats i Segersta där det var jätte mysigt. Dit måste vi fler ggr.

Nu måste jag fortsätta hjälpa N med städningen. :p Senare blir det träning med bruden!



Kommentarer

- jessika

neeeej, jag menade fredag, lördag och ev söndag i inlägget :D suddade och skrev om så fredag vart inte med :D

2009-06-25 - 19:38:38
URL: http://blondinii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0