Värme och sol!

Postat i Foto - Djur

Foto från Niclas och min promenad förra veckan.

Vad härligt det är med vädret idag!
Kikade på Smhi's hemsida också och det ser ut som det kommer vara fin väder hela veckan. Även i Sthlm! Så det är ju kanon isf!
Jag längtar som en toook till fredag! Det kommer bli så himla roligt!

Idag har Niclas och jag varit och donat lite med min nya bil som jag köpt. ;) Hehe, en ny Audi 80 som behöver lite småfix som te.x. polering. Men den kommer nog bli rätt fin sen. Får se om den blir kvar som vinterbil eller om den säljs vidare. Är ju rätt sugen på en nyare bil jag. :)

Kommentarer

- jessika

vad myyys :D jag skulle vilja vaxa om min bil jag med :p

2009-06-23 - 21:14:29
URL: http://blondinii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0