Mkt framöver

Postat i Foto - Djur
Det har varit en väldigt lugn och seg dag idag. Gick egentligen upp för tidigt, så hann aldrig riktigt sova ut.. :/ För egentligen skulle N och jag åka och dona med Mantan.. Men vi orkade inte..
Men jag måste verkligen ta tag i den nu! Annars hinner jag inte.. Redan stressigt eftersom jag såg att det var så mkt engagemang redan i maj.. :S Stressigt Stressigt!
Så golfen och Mantan kommer jag ha fullt upp med nu ett tag framöver..

Annars så var gårdagen helt ok. Var egentligen inte så fest sugen ändå, men fick upp humöret lite. Sen på Tranan gick klockan verkligen skiit sakta! Så åkte hem vid kvart över ett..
Nu ska det bli lugnt ett tag framöver, N och jag ska försöka komma iväg på något mysigt nästa helg. Får se om och vad vi hittar på! :)



God natt!

Kommentarer

- Anton

Jag har stärkaren hemma nu iaf =) Fast ingen kabel till den, han som hade den visste inte vart den var och vi letade som tokar men hittade den inte :S De va lite tråkigt tkr jag, och jag har ingen ledig kabel heller.. Men jag tror det finns billiga på musik affären, du kan ju ta den så fort jag har tid =) Den står i lokalen nu =P

2009-03-23 - 09:10:48
URL: http://antonmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0