Trött i kroppen

Postat i Foto - Djur
Idag har jag haft fullt upp hela dagen kan jag lova. Så nu när jag äntligen tar det lugnt och sitter här så känner jag hur trött jag börjar bli.. Så det blir nog sängen nu snart för min del.
Har varit och tränat bruden, och det gick jätte bra! Hon är så duktig när hon vill! ;) Haha, nääe men nu ska det bli mer ordning på min träning iaf. Mer seriöst.

Imorgon om det är fin väder ska jag nog ut och gå och knäppa lite kort.
Det var ett tag sen nu.. :S
Ni får ursäkta att vissa foton jag lägger ut blir så mörka, är våran j*kla skärm som inte funkar som den ska.. Och då är det inte så lätt att redigera bilderna.. :S Tråååkigt är det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0