Hemklickat!

Postat i Inspiration
Idag såg jag att moder min hade fått hem ett erbjudande från katalgoen Jotex. Det var en 50% rabatt på en valfri vara. Så eftersom moder inte behövde den så tog jag den! ;) Hehe..

Har länge velat testa denna badrumshylla som syns här nedan. Eftersom vårat badrum är så litet så är det kanon med massa förvaring. Har en annan hylla i badrummet som jag lånat av Magnus, men den är tyvärr lite för stor.. :/ Så nu testar vi detta! Ordinarie pris: 349:-, jag fick den för halva. ;)


Sen beställde jag även en Paradhylla (som man hade mycket förr i tiden). Moder bara skrattar åt mig, men jag tycker de är skiit söta! Haha.. Jag gillar dem! Plus att jag kan hänga mina handdukar i köket någonstans också. Det behövs! Får hoppas den får plats där jag ska ha den bara.

Vad tycker ni om Paradhyllor?

Kika in Jotex hemsida, mycket julmys!!

Kommentarer

- Anna

Hoppas det blir bra nu då så du får din hylla någongång som du pratat om;P hihi! Paradhyllan va ju söt:P Då kan du ju tända & ha ljus ovanpå den eller nå annat kul;) hihi!

2009-11-13 - 19:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0