In the darkness

Postat i Hästliv - Träningar
Idag har jag longerat Bonett i mörkret.
Som jag berättade igår så var hon även idag otroligt pigg. Som sagt, det märks att hon har överskottsenergi! Och det märks inte att hon snart är 20 år!! Min lilla tokfia! :)

Jog tog på henne longeringssystemet men tänkte att det var bäst att inte spänna in henne så mkt i början med tanke på hur hon var igår. Hon gick jätte fint i både skritt och trav, men så när det blev dags för galoppen så blev hon lite busig. ;)
Hon stod rakt upp och sparkade backut några ggr, men efter ett tag ger hon sig.
Hihi, tokiga älskling min. Synd att det inte gick att filma, ska ta och göra det snart någon gång så ni får se hur hon rör sig med grejerna på. :)

Ungefär såhär mkt energi hade hon ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0