Nattbloggar..

Postat i Inspiration

Ikväll har Johanna varit här. Vi kikade på Idol och sen blev det en film som vi hade hyrt
Flickvänner från förr. Det blev lite chips och cola för oss, lite fredagsmys!

Nu sitter jag här med katterna och funderar på om jag kanske ska ta och lägga mig. Men först har jag varit in på H&Ms hemsida och plockat ut två favoriter just nu. ;) Hehe..



Snygga va? Me like!

Imorgon ska jag och Bonett träna Dressyr är det tänkt. Får hoppas det inte blir snö, som Johanna sa?.. Hmm.. Jag ska även komma ihåg en Tradera auktion! Ställt två påminnelser på mobilen nu, vi får se hur det går!

Hörs mer imorgon! God natt!


Kommentarer

- Mikaela

Var filmen bra? Har funderat på att se den. Tacksam för svar :) Ha det bra

2009-11-14 - 23:47:07
URL: http://noone08.blogg.se/
- Fotograf Annie

Läckra skor.

2009-11-15 - 22:30:32
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0