Behövs lite nytt

Postat i Hästliv - Shopping



Behöver lite nya grejer till Bonett från Hööks.
Fr. v. Longeringssystem 299:-, 2st longerlinor 98:-/st och en täckesgjord 55:-.

Moder, pappa och jag ska åka till Gävle på fredag så då tänkte jag passa på att inhandla detta. Det är nog bara det jag behöver just nu, måste ta och kika igenom katalogen riktigt. ;)

Började med Veckoplanering av ridningen idag.
Vi tränade klättring och galoppintervaller. Det tyckte hon var riktigt jobbigt kan jag säga! Men det gick bra! Måste nog ta och raka av henne lite päls också såsmåningom. I planeringen ska även longering/tömkörning planeras in. Men då behöver jag riktiga grejer så hon även jobbar lite.


Kommentarer

- Sandra

Den selen är bra...Men alla remmar kan man ju bli galen på i början!! Hehe!! :)

2009-10-27 - 19:32:44
URL: http://metrobloggen.se/sandram
- Anna

Kul att göra ett träningsschema:) Synd bara att det går mot fel årstid.. Mörker & kyla. Men då slipper man också träna upp allt som man tappat över vintern om man håller igång nu :) Rosa är iaf bättre, men tar det ändå lugnt;) Nu är det mig som det är fel på:P haha. Har så himla ont i ryggen så har inte kunnat rida riktigt på ett tag nu. Blir bara promenadridning. Iaf så har jag fynda på Hööks med:P Beställde ett nytt regntäcke förra veckan & nya benreflexer! ;P Kramis;)

2009-10-27 - 20:54:53
URL: http://annaslaviero.blogg.se/
- Emmelie

Jag kan rekommendera dig att köpa tömkörningstömmar istället för longeringstömmar. De är längre, smidigare att jobba med och löper bättre genom tömkörningsgjorden. De är gjorda av vävband och nylon, kostar runt 300:- på Hööks=)

2009-10-28 - 18:51:51
URL: http://hedbergemmelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0