Dagens Träningspass

Postat i Hästliv - Träningar

Bild från Birgitta träning, Juni 2009.

Dagens träningspass var idag Dressyrträning.
Eftersom jag brukar ha Birgitta träningarna på torsdagar så får de träningarna fortsätta ligga på torsdagar. ;) Tyvärr kommer jag nog inte kunna ha råd att fortsätta träna för henne i vinter, pga ridhuskort.. Så jag får hålla träningen uppe själv!

Idag fick vi rida i mörkret. Måste upp med en lampa mot hagen så jag ser någonting när jag rider! ;) Vi tränade på övningarna som Birgitta lärde oss förra veckan, hon blir så lösgjord! Tänk vad jag har slarvat med det tidigare! Det funkar inte bara att sitta och nöta runt runt..

Nu ska jag hoppa i säng!
Mer om övningarna senare något tag! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0