Eget liv!

Postat i Lina
Shiit vad rädd jag blev nyss!
Haha.. Plockade hem morsans gamla symaskin. Testade att sy en snutt och den fungerade fint. Men så tog det slut på tråd och jag blev tvungen att fylla på.
(Alltså den lilla rullen så jag fick spola från den stora).
Sen började jag dona med det jag skulle sy.. Och HELT plötsligt fick symaskinen ett eget j*vla liv! Haha.. Den började sy av sig själv i en J*vla fart!! "Shiiit" tänkte jag och blev skiträdd. Visste inte vad jag skulle göra först men så drog jag ur kontakten. Puuuh! Den stannande och det började ryka bra nog om den!

Syyynd det för jag behövde verkligen sy.. :/


Läskiga maskin! Men den är bra nog gammal också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0