Bättre vanor tack!

Postat i Foto - Natur



Idag var jag ute och gick och sprang i ca 45 min. Och jag säger då det, Fyy F**n vilken dålig kondis jag har nu! Så här illa har det inte varit på länge kan jag säga.. :S Jag måste verkligen ta tag i detta nu! Måste ut och gå mera, jag ligger mest och latar mig.. :S Plus att jag måste börja äta MKT bättre! Jag äter för mkt skäpmat och dricker öl.. Inte de bästa matvanorna precis..

Jag måste börja titta på "Du är vad du äter" oftare så jag blir peppad! Kikade på det igår, och f**n vad mycket skit man äter! :S Nääe, nu får jag ta och skärpa mig!!

(Det handlar inte om att jag vill bli smalare.. utan börja ta hand om min kropp på ett bättre sätt).


Kommentarer

- Emmelie

Hej babe! Hade du skoj i onsdags=) Igår var ju ja upp och kikade på nya lyan, den kommer bli kanon=) Du bara måste komma upp och hälsa på sen! Hörru, hur går det med min design föresten;-) Kramar

2009-09-04 - 15:18:51
URL: http://hedbergemmelie.blogg.se/
- Helen

efter bröllopet ska jag se till att börja mitt nyttigare liv också, sagt det miljontals gånger men hoppas de blir så denna gång :) Puss

2009-09-05 - 09:07:26
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0