Underbart

Postat i Videos & Låttexter

Jobbat hela helgen, och jobbade fm skiftet i veckan.. Så denna vecka har varit rätt "dryg". Har inte hunnit få sova ut så mkt eftersom jag kliver upp vid 04.30 när jag jobbar fm. Men nuså ska jag jobba em skiftet till veckan så imorgon ska jag sooova! ;) Har varit ganska drygt att jobba i helgen pga all snö som kommit.
Drygt att plumsa snö, men man får se det som träning ist. ;)

Sen så har jag även hunnit med att ta förarbevis till skoter nu i helgen! Så nuså är det "bara" att köra :p
Längtar ska ni veta! Och man blir ju inte mindre sugen när man kollar in sånna här filmer. Ser ju så otroligt härligt ut!
Så vill jag också kunna köra! Haha.. Träna träna!



Juuust.. Fick veta att jag blivit förlängd på SP i en månad till i fredags också!
Gissa om jag blev glad?! :D


Kommentarer

- helen

Grattis till skoterkörkortet!

gud vad skönt att du fick förlängt, mycket du hunnit med i helgen gumman, flitig du :)

Fick du ledigt utan protester över nyår nudå? puss Kraam

2010-12-19 - 19:56:20
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0