Mobilt bredband!

Postat i Hästliv

Nuså har jag äntligen gjort min beställning av mobilt bredband! Det blev 3 jag valde. Har testat Emmelies mobila bredband nu några dagar och jag tycker det funkar helt ok!
Det var också bland de billigaste alternativen så jag kommer nog bli nöjd tror jag. :)

Annars så är det faktiskt inte så roligt att blogga längre.. Har ingen lust och har liksom ingenting att skriva tycker jag. Kanske skulle bli roligare igen om jag bytte design? Men jag orkar inte sätta mig ner och göra nå nu.
Man jobbar så mkt och när man väl är ledig vill man inte sitta och uggla vid datan hela dagarna.

Snart blir det jobb! Tjo!

Kommentarer

- Anna

Ja just då var jag väldigt down.. menar att T alltid eller oftast gör nå när jag jobbar då. & annars när man är ledig då har han inte tid då han grejsar med massa andra saker.. Gör inte så mkt tillsammans som att åka iväg eller hitta på saker. Det ja menar. men som sagt på midsommar ska vi till hamrånger. Sitter & väntar på veterinären nu så får se vad han säger om Rosa. Ja man får en sådan känsla att hon kanske inte håller längre eftersom det alltid blir nå när jag rider igång henne. Kram:)

2010-06-22 - 14:36:14
URL: http://annaslaviero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0