Markarbete

Postat i Hästliv
Hade träning för Birgitta igår kväll. Den gick kanon bra! Det känns och märks att jag har hållit igång träningen hela vintern. And it feels gooood! ;) Haha, men jag brukar ha en tendens till att släppa träningen på vintrarna så nu är man lite stolt! ;) Sen ridhuset på Nytorp är ju kanonbra! Underlaget kanon och hela ridhuset jätte trevligt! Känns som det är dit man ska åka och träna hädanefter :p

Jag funderade på om bruden och jag skulle anmäla oss till dressyrtävling den 23dje.. men jag känner att jag måste få vara ledig en helg nu.. Har jobbat 5 helger i rad nu så känns skönt att få vara ledig två dagar nästa helg. :) Plus att själva tävlingen kändes lite för tidig, kom och tänka på det igår och idag är sista anmälningsdagen. Får bli en annan gång helt enkelt! Ska försöka mig på att hoppa lite igen också!


Kommentarer

- jessika

ja nytorp är kanon, älskade att rida där inne och det är perfekt hoppunderlag :) tror det är min syster som dömmer den 23e, om det är på nytorp du ville men inte ska tävla :)

2010-05-15 - 10:15:51
URL: http://blondinii.blogg.se/
- sara

Vilken fin häst;)

2010-06-26 - 18:25:02
URL: http://jjjaghetersaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0