Min mysbrud

Postat i Hästliv

Fortf utan internet och det är skit drygt! Jaja, vi får se vad som händer.

Tänkte att jag skulle ta och uppdatera bloggen och slänga in en bild på bruden som jag nyss tog. Miiin mysbrud! Idag blev det ingen ridning ändå, jag var för seg att kliva upp! Vaknade med huvudvärk! Hade förmodligen sovit föör länge.. Men men, nu ska jag åka och jobba strax. Får hoppas jag slipper huvudvärk ikväll!

Var till Sandviken med Mantan, Anna och Johanna igår! Mysig kväll blev det!

Kommentarer

- Anonym

Tycker du att det är rätt att djur blir misshandlade? Tycker du att det är acceptabelt att tidelag (sex med djur) är tillåtet i Sverige?



Om inte, rösta här:

http://ur.se/dittparti/#/?parti=331



Förlåt om detta räknas som spam. Jag tycker bara att djurens rättigheter borde uppmärksammas mer!

2010-06-12 - 18:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0