Inför vintern

Postat i Fordonen
I fredags bytte jag till vinterdäck på audin. Så nu ser han verkligen "skitsnygg" ut.. :/ Plåtfälgar.. men men, det får duga just nu. Letar för fullt efter alufälgar på Blocket, men inte hittat några som duger än ;) Letar för fullt efter sommarsulor också, till både ådin och Mantan. :)
Nu står ådin och väntar på att min kusin som ska ta och försöka få någon ordning på min fläkt och värme. Känns som det är ganska nödvändigt just nu eftersom det är minusgrader ute.. ;p

En skit snygg ådi.


Sen igår körde jag hem Mantan för sin sista tvättning för iår. Lite senare på dan så åkte jag och ställde undan honom.. Usch, nu kommer jag sakna Mantis.. ;) Men det blir skönt för han med lite vintervila. hihi. Får han komma ut sen och slippa all snö! Då får vi även hoppas att jag lyckas få tag på mina sommarsulor som jag vill ha till han!




Bebis inför vintervilan.

Kommentarer

- jessika

ååååh vad mysigt han ser ut att ha det där intryckt i hörnet ;D

2010-10-24 - 20:41:20
URL: http://blondinii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0