För korta kvällar

Postat i Fordonen
Har inte haft tid att blogga denna vecka.. :/ Har knappt varit hemma känns det som. Har haft fullt upp med Bonett, bilarna och att umgås med kära vänner. :) Ska bli skönt med helg, fast jag kommer jobba även då så kommer väl inte hinna med så mkt då heller.. :/ Ska iaf iväg till Rättvik med sötnosen Jessika!

I söndags slipade jag ner ramen på grillen och lackade om den till Ådin. Blev ett riktigt bra resultat. Nu ser ådin lite bättre ut. Sakta men säkert "piffas" den upp ;) Idag köpte jag en hel del nya lampor också så imorgon ska jag byta dem!

Före


Efter

Kommentarer

- jessika

ser ut som en riktig ungdom ;D

2010-09-30 - 20:53:57
URL: http://blondinii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0