Fredags Tråkigt

Postat i Hästliv - Shopping
Klev upp vid tolv tiden idag. Kände att jag lika gärna kunde försöka sova och vila bort förkylningen så mycket som det går. Idag känns det lite bättre i örat, locket börjar släppa. Så jag fortsätter hålla mig inomhus och bara ta det lugnt så jag inte blir sämre igen. Helgen kommer även den bestå av en massa vilande. Måste jobba på måndag igen.

Men det är tråkigt, riktigt tråkigt och jobbigt att vara såhär sjuk! Kikar fram och tillbaka på sidor på internet, eller så kikar jag på nån film. Inte så varierande.
Tänkte att jag skulle lägga ut två par ridstövlar som jag äntligen har hittat (och som jag gillar). De är från Hööks, den med vita ränder kostar dock 1699:- och de är just dessa jag är behov av. Den andra är en vinterstövel och kostar 599:-. Riktigt sköna båda två!



Kommer ni ihåg mina gamla? De är i stl. 38, och jag har 39. Så jag får ont att gå i dom. Sömmarna har lossnat på båda sidor och så har de spruckit framtill, men annars så är de huuur sköna som helst! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0