Gott med chokladbollar

Postat i Mat & Bak
Har varit duktig och bakat lite chokladbollar nu ikväll tills lördag. Så nu har jag både det och Snickers att bjuda på! ;) Får se om jag orkar baka nå bullar också, skulle vara mumsigt. ;) Ska ju även beställa en smörgåstårta.

Brukar inte bli så mkt folk på dagen, men mysigt ändå. :) Hoppas att vi blir några stycken till kvällen iaf. Har bjudit hit några som jag hoppas på kommer. Så till kvällen blir det massa annat gotta! ;)


Nu knäpper jag nog igen datan snart och går och lägger mig ist.
Natti natt !


Kommentarer

- jessika

hihi bäst vi två ;)

du vill inte komma och hoppa på fredagkväll ? :p tänkte på det du skrev, om att hoppa ngt tag :)

2010-09-13 - 21:14:38
URL: http://blondinii.blogg.se/
- Emmelie

Snygging, börjar du bli frisk: ) Kanske kan leka någon dag snart då!

Tänkte höra om du skulle vilja plocka med dig systemkameran och följa med mig ut någonstans och ta lite nya kort till min header?



Puss & Kram

2010-09-14 - 23:02:02
URL: http://hedbergemmelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0