Veckans Träning

Postat i Hästliv - Träningar

Nu har jag tänkt komma igång med bruden igen. Det har varit lite si sådär med träningen på sistonde, plus att jag åkte på den där dunder förkylningen förr förra veckan.. Men nu ska vi börja träna på allvar igen! :) Sen har jag planer på att träna både med Anna och Jessika. Ska bli riktigt roligt!

Måndag - Skritt & Trav
Tisdag - Trav
Onsdag - Trav och galopp
Torsdag - Klättring
Fredag -
Lördag -
Söndag -

Tänkte börja träna upp hennes kondition och muskler lite försiktigt. Hon är ju trots allt 20 år gammal min älskade skrutt. :) Och vi har ju inte bråttom heller så. Dagens träning gick väl sådär. Tänk vad väl det känns att vi har tappat träningen. Man känner hur vinglig och i obalans hela vi känns. Men det ska vi allt få bukt på igen. ;) Försökte träna övergångar från skritt till trav idag.. men som sagt, det gick som det gick. Mer träning som sagt! ;)


Kommentarer

- Anna

Ja det gillar vi:) Får ta oss i kragen att hitta en dag som passar då & rida ihop:) mkt roligare när man gör ngt tillsammans. :)

2010-09-21 - 19:48:35
URL: http://annaslaviero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0