Första semesterdagen

Postat i Fordonen
Idag inledde jag första semesterdagen med en joggingtur på 6 km. Det var riktigt skönt att kliva upp tidigt då det var svalt och skönt och få det avklarat för dagen. :) Senare drog jag in till Hartman för synundersökning.

Sen åkte jag till Andreas jobb för att tvätta bilen, vilket slutade med att jag polerade hela bilen. Usch säger jag bara!
Jag har egentligen INTE tålamod för att polera bilar.. och petig som jag är så tar det sån j'kla tid! Vaxade enbart idag och det tog sidsådär 5 timmar! Haha.. :p Men då är det ju min bil också och jag är extra petig. ;)

Vi bytte också nummerplåtar till nya fräscha och kapade av växelspaken lite. Så det blev lite nytt också.
Tänkte dra på min svarta bård också, men jag är osäker hur jag vill ha den.. Så jag måste nog fundera lite.
Ska försöka komma iväg och fota bejbi imorgon.

Sen vill jag också bara säga.. att det är UNDERBART med semester!! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0