Höljes

Postat i Fordonen
Förra helgen drog Andreas, jag, Tim, Cilla, Jocke och Sofie till Höljes för att titta på Rallycross EM.
Andreas och jag åkte lite före dem andra, åkte vid 15.00 tiden. Hämtade upp pappas husvagn i Orsa sen vidare mot Höljes. Vi åkte rätt lugnt och var inte framme förrän 20.00 tiden har jag för mig. Så det tog rätt lång tid.
Väl där så regnade det, och FULLT med husvagnar och bilar på "campingen". Vi fick tag på en plats som lutade en hel del, men den fick funka ändå :)

Det var iallafall en riktigt rolig helg! Massa folk, massa bilar och fick sitta på Vip läktaren och kolla när dem körde. Andreas och jag åkte hem före alla andra på söndagen, vilket vi gjorde helt rätt i eftersom dem andra fick köa i flera timmar. Alla vill hem på samma gång. ;)















Mitt hjärta!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0