Hööks beställning

Postat i Hästliv - Shopping
Igår hämtade jag ut mitt Hööks paket som jag beställde häromveckan då det var fraktfritt.
Eftersom Bonett saknar ett regntäcke som är ofodrat så passade jag på att klicka hem täcket här nedan. Det stod även att de var väldigt stora i storleken, så jag chansade och tog en mindre storlek till Bonett. Vilket visade sig att det gick bra! :)
Beställde även ett nytt insektsmedel "Ultra Shield" som enligt mig är det enda som fungerar. Mitt var slut och det var extrapris på Hööks, så då passade jag på. :) Blev även 4 st tvättsvampar.



Bonett med ny täcket.


Kommentarer

- Anna

Hon blev så snygg så;) Hihi. Ja det där flugmedlet är det enda som är bra:) Fast har hittat nå annat braigt ja också nu:) Nå remsor som man knyter fast i manen. Håller i fyra mån:p De ja pratade om förr.. ;) Det funkar kanon iaf! Puss

2011-06-27 - 23:23:38
URL: http://annaslaviero.blogg.se/
- Anna

Jag brukar ha tinade hallon;p Går säkert med frysta också.. Näe inte sylt.. Hihih. ;)

2011-07-06 - 12:25:50
URL: http://annaslaviero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0