Nyrakad

Postat i Hästliv
Igår lånade jag Annas klippmaskin och rakade av Bonett lite päls.
Det har inte gått att trava utan att hon blivit pissblöt med svett.. redan!.. Så tänkte jag skulle hinna klippa henne innan hon får alltför tjock päls. Kommer nog bli tvungen att klippa henne en gång till i vinter.
Det gick iallafall bra. Helt ok resultat! Och Bonett är så duktig att klippa. Hon bara står och väntar hon. Tyckte nästan det såg ut som det var skönt när jag klippte henne under magen t.om. ;)


Kommentarer

- Anna

Gjorde ett ryck idag jag också & klippte Rattis!;p Gick bra,men det blev lite tussigt så man fick ta om ett par gånger.. Men det blev ett helt ok resultat iaf:) Rattis tyckte det va skönt då ja va under magen också, troligtvis kliade det där redan för han sträckte ut sig & grejsade med mulen hela tiden;p Hihi. Så det va väl skönt när nån kom åt & klia;) Kram

2011-10-16 - 16:55:24
URL: http://annaslaviero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0