Östersund

Postat i Fordonen
Igår drog Andreas, Jocke, Sofie och jag upp till Motorhuset i Östersund.
Det blev en hel del grejer till skotrarna våra, bl.a ventilationskit, drivhjul, & styrehöjare. Sen blev det ett helt nytt skoterställ för mig. Kommer bli riktigt snyggt till min skoter i vinter. :)
Så nu blir det till att sälja mitt gamla skoterställ, någon som är sugen? Syster?
Egentligen skulle jag behöva ett nytt ryggskydd också, men det får vänta ett tag. Blev så mkt pengar ändå. Mitt från Biltema får funka ett tag till. ;) Lång resa blev det igår, men det var roligt.

Nu blir det frukost och mys, sen hästarna!


Kommentarer

- Anna

Ja där har du ju kläderna!;) Dom va minst sagt lika snygga;)

2011-10-31 - 14:35:43
URL: http://annaslaviero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0