En sån dag

Postat i Lina
En sån där "göra ingenting" dag.
Ute snöar det för fullt, ca -10 grader och jag hade ingenting speciellt att göra idag.
Men jag har iallafall rensat datan på lite bilder och framkallat ungeför 160st för ca 70:- från fujidirekt.se eftersom jag fick 100 bilder gratis. Så då passar jag på! ;) Kan rekommendera att framkalla dina bilder där, så passa på när de har detta erbjudande!
 
Igår var vi iväg på julbord och jag proppade i mig så jag fick alldeles ont i magen. ;)
Men det är ju så gott, så man måste ju passa på!
 
Imorgon ska jag ge mig på Arbetsförmedlingen igen! Arbetsförmedling.. Vilket skämt!

Kommentarer

- Anna

Fick erbjudande nu ja att portot va gratis:) Så då passade jag på;) Vi ses imorgon då:) Hoppas vädret lugnar ner sig!;p Så man vågar ut efter vägen.. Puss<3

2012-12-06 - 20:43:48
URL: http://annaslaviero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0