Framtidsplaner

Postat i Fordonen
Blir inte mycket blogginlägg nuförtiden inte.. Sitter knappt vid datan, plus att jag oftast inte har så mycket att skriva om tycker jag. ;p Men det roligaste med bloggandet är ju för min egen del, att kunna gå tillbaka året efter osv. och se vad man gjorde vid just denna tid. :)

Nu är goffen klar igen också efter att jag tappade bakhjulet förra helgen. Plus att den genomgick en till liten skönhetsoperation. ;) Nu har jag fått på mina sänkningsfjädrar också, så nu är all skönhetsfix snart klar. "Bara" lacken kvar nu som blir till sommarn då jag har båda bilarna i drift. Plus om jag har jobb då så blir det även nya fälgar och xenon-konvertera halvljus. Så "bara" dessa tre grejer. Hihi..


ledsen golf..


Sen så måste jag ju börja ta tag i Mantans funderingar snart också.. Har börjat på lite grann men vet inte riktigt hur jag ska göra.. Vill ju helst lacka om hela bilen så snart som möjligt.. Skulle haft en garage under vintern där jag kunde hålla till och slipa ner den. Men men, den kommer ut till våren! Så ev om man försöker hinna men ny lack då, och kanske hinner åka halva sommarn iaf då.. ;) Skulle vilja få dit min frontläpp som jag beställde förra året, vita blinkers fram & vita sidoblinkers, xenon-konvertera (fast det har jag ett som ligger).. och på med cup-speglarna som ligger (problemet med dom är att jag inte fått tag på någon adapter-plattor).. Men jag vet inte då, om jag ska spara lackningen ett år till.. Kluven..
Men Åååh, vad jag saknar min hetnos nu när jag kikar på bilden här nedan!
(fast är riktigt nöjd med min söta goff nu också)

testmonterar frontläpp.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0