Iiiiiiina

Postat i Lina
Igår var jag iväg och köpte en spegel på loppis för 25kr. Eftersom ramen var gul slipade jag ner och målade om den till vit. Idag kom den upp och det blev kanon! :)
Fick även mitt badkar igår, så började med att skura badrummet plus avlopp.. (vidrigt!) och satte sen iordning det.
Äntligen ett badkar!
Blev en rätt sen ridtur på bruden igår så vi tränade i paddocken.Tränade en hel del skänkelvinkning, gick helt ok.
Idag fick hon en vilodag och jag tog en springtur på 5km.
Annars idag hade jag tvätt tid vilket var behövligt! Hämtade även ut mitt paket från H&M som kom igår. Är riktigt nöjd! En hel del nya kläder, billigt! Wiiehoo! Vill handla mera!
 
Dessa snyggingar fick jag även hem igår. Äntligen! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0