Midsommar

Postat i Lina
Haft fullt upp hela veckan som varit. I måndags kom hovslagarn och skodde Bonett och på tisdag flyttade jag dem till bete med hjälp av mor och far. Gick jätte bra, började med att lasta Bonett och hon gick in direkt. Det var AC jag var lite nervös med eftersom hon var rätt så krånglig sist vi lastade henne. Men hon fick nosa på transporten en gång och sen gick hon raka vägen in. Duktig flicka! :)
 
I onsdags var jag ute och red på det nya stället för första gången. Känns kanon! Kommer bli roligt att se och leta nya vägar. :) Sen på kvällen var det Onsdags Cruising i byn så då drog även jag ut med Mantis en sväng ;)
Blev en bild på ett snygg Viper som var ute på
 
Sen blev det Torsdag och då fick jag besök av mina fina flickor Helen, Anna och Johanna. Så då blev det lite fika. :)
Och Annas mysmage bara växer och växer.. :)
 
Sen blev det Fredag och Midsommar! Vi dukade upp ett "långbord" hos mig, grillade och myste.
Satt ute så länge solen var framme, vilket var underbart. Sen blev det Singstar och full fart! Blev kanon!
Midsommardagen blev inte sämre, jag hade hur kul som helst!
Drog iväg på storfest där man kände igen en massa folk från jobbet. Underbart!
 
Midsommarafton
 
Midsommardagen och Singstar

Kommentarer

- Anna

Tack för allt gott fika:)

2012-06-25 - 11:49:34
URL: http://annaslaviero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0