Banan & Choklad

Postat i Mat & Bak

Igår testade jag ett nytt recept på nya muffins! För den som tycker om banan så passar dessa perfekt!
Banan och chokladbitar i en krämig konsistens. Annorlunda och riktigt goda! Enkelt recept att dra ihop!


Sen igår tog jag bort stygnen i armen. Jag gruvade mig såklart jätte mycket.. hehe, fast det gick jätte bra.
Kändes knappt ändå. :) Hon tyckte iallafall att det såg fint ut, det hade läkt bra. Så det är skönt att höra.
Men känslen i underarmen kan dröja att få tillbaka.. upp till flera månader..! :( Så det känns mindre roligt..


Kommentarer

- Anna

Skönt att det gick bra med stygnen iaf. :) Dom där verkade ju smarriga:) Hihi. Lust att lägga ut recept?;p Eller så får du bjuda på dom nå tag;))

2012-03-22 - 22:03:59
URL: http://annaslaviero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0