Nyklippt brud!

Postat i Hästliv
Igår blev det klippning på Bonett. Men grejen var ju den att jag hann inte ens komma halva ena sidan och det small till i klippmaskinen. Lät som nån kabel small av eller nå. Så då vågade jag inte använda den mer.
Som ni ser på bilen nedan till höger så ville jag ju helst fortsätta klippa klart, så som tur var fick jag tag på en annan maskin. Jag tog inte av lika mycket päls som jag brukar, eftersom jag fortf bara skrittar henne mestadels.
Men kändes som det var nödvändigt att klippa henne också eftersom hon tidigare bara blivit svettig av att skritta.. Så nu blir det nog bättre! :)
 
 
Efter

Kommentarer

- Anna

Blev ju bra det där tillslut;)

2012-11-20 - 19:09:04
URL: http://annaslaviero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0