Mitt hjärta

Postat i Hästliv
Älskade vännen min har varit rätt så hängig och ätit dåligt den senaste tiden..
Hon har även varit snorig i vänster näsborre och det har även runnit från vänster öga. Så i onsdags förra veckan var jag in till veterinären med henne. Det kändes skönt att komma iväg även fast de inte kom fram till något riktigt.
Fick med mig ögonsalva för ev. ögoninflmation och smärtstillande för att få igång hennes ätande igen.
 
Igår var jag till henne och gav den sista medicinen och då sprang hon och tokade sig i hagen, vilket värmde mitt hjärta. Det kändes så skönt att hon verkar piggare och jag hoppas verkligen inte att det är något allvarligt då jag får veta svaren från blodprovet.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0