Skoterns dag & Ruffriders 8

Postat i Fordonen
Började med att vi drog upp mot Östersund vid 09.30 på lördags morgonen. Vi hann med fyra skoterbutiker på skoterns dag och på Motorhuset i Östersund blev det ett par nya goggles. Mina gamla var så otroligt repiga plus att jag ville ha gula med spegelglas eftersom man ser bättre när det börjar skymma med gula.
Jag var sugen på 509´s goggles, men det blev ett par Dragon ist. Dessa var lite speciella med "ramen utanför", så att man ska få in dem längre mot ansiktet. Mina gamla blev det imma i, så testar om dessa blir bra och tätar bättre. :)
 
 
Sen blev det goda öl och sitta och vänta på hotellrummet innan Ruffriders premiären av 8an började!
Är inte riktigt nöjd över filmen efter premiären, men den blir nog bättre när man får titta på den hemma så man hör vad dom säger och så. Men dagen var kanon!
Efter filmen drog vi hemåt, kom hem vid 03.00 på natten och då blev det sängen!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0