25 års tjej

Postat i Lina
I tisdags förra veckan fyllde jag 25 år! :) Eftersom jag jobbade eftermiddag hela den veckan så fick vi fira den till helgen som var nu istället. Började med att alla nära och kära kom och fikade hemma hos mig på fredagen. Hade då bakat bullar, chokladbollar, mini äppelpajer, mini hallon/blåbärs pajer och mini kladdkaka.
Kändes lite som om det var julafton! Hihi, alla hade prickat in presenterna så klockrent! Är så glaad!
 
Sen på lördagen hade jag bokat ett badhus för en massa stoj, bubbel och bastu. Vi blev väl lite mer än 20 pers och det var kanon kul! Tiden gick för fort, hade bokat för 3 timmar och såhär i efterhand skulle jag ha bokat en timme till. Bjöd ju på smörgåstårta och marängtårta och till det blev det lite live musik så då drog det iväg lite tid till det också. Men sköönt att vila upp sig emellan badningen också :) Lyckad kväll, så jag tackar och bockar till alla inblandande.
Minnesvärt, precis så som jag ville min 25års partajj skulle vara! :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0