Dämpning

Postat i Fordonen
blev det äntligen helg! :)
Efter jobbet blev det gym idag. Har tagit ut en gymkort så nu kan jag fortsätta träna hela vintern också!
I posten låg även ett avi så mitt paket hade kommit idag. Mitt paket med mina nya stötdämpare och fjädrar till goffen!
Går framåt, fått kopplingen bytt och nu blir det att äntligen byta dämpare. :)
Bytte till 60/40 sänkningsfjädrar tidigare med orginal stötdämparna på, men dem blev strax därefter bara sämre och sämre och nu är det bra nog slut med dem. Så det ska bli skönt att byta! Blev 60/40 sänkning nu med, gillade det!
 
Såhär såg det ut när jag sänkte första gången, så kommer alltså se lika ut nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0