Hööks beställning

Postat i Hästliv - Shopping
Passade på att köpa nya skor från Hööks när det var 15% rabatt på skor, ridstövlar och chaps. Valde då dessa skor Jodhpur Paddock CRW och chapsen Shortchaps CRW. Valde dessa billiga chaps eftersom jag inte vet om jag kommer trivas med med dom. Tror inte dom kommer hålla speciellt länge, men vi får se. De kostade ju bara 189:- också så. :)
 
Skorna känns iallafall bra, förutom att de kändes tyvärr lite stora pga. att de är rätt så vida vid hälen. Stoppade i en sula så då blev det bättre. Får se om jag trivs med skor, annars blir det väl till att köpa ridstövlar igen istället. ;)
 

Kommentarer

- Anna

Snyggt!;) Invigde mina skor idag ja också på tävlingsbanan;p (jobbade) som ja fick i julklapp;p Hehe.. Med stålhätta! Sen behöver ja också verkligen köpa ett par nya ridstövlar. Men lutar åt ett par lika som ja redan har:)

2013-05-09 - 21:06:34
URL: http://annaslaviero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0