ST 220

Postat i Fordonen
Nu har det hänt lite grejer på forden! Och jag älskar't!
Strax efter jag köpte den fick jag på vindavvisare och efter det blev det toning hos Dymeks Bilvård.
Toningen blev kanonbra.
Sen i vintras blev det en frontläpp. Passformen var väl inte jätte bra, men uppifrån sett så ser det bra ut. Den får sitta på så länge den sitter där nu. :)
 
En bild då den var "orörd". Ganska nyköpt. Med orginal 18" ST220 fälgarna.

Fått på framrutestreamer och vindavvisare.
 
 
Fått hem bilen efter den varit hos Dymeks bilvård. Tyvärr är vinterdäcken på dessa plåtisar, men ska bli ändring på det tills nästa vinter. Letar 225/40 18" vinterdäck till orginal fälgarna.
 
Frontläpp på (Cupra läpp) och lackat svarta insatser på framlyktorna. Köpte "nya" beg som var i dåligt skick så dessa ska nu iväg på polering.
 
Och såhär ser den ny ut i nuläget. Nya 235/35 19" lnd fälgar, vinge och nytonade baklysen. Fick skicka iväg både vinge och baklucka på lack. När vi tog bort den gamla vingen visade det sig att den var olackad där den hade suttit, så jag hade inte så mycket val än att skicka iväg den på lackning.
 
Gillar bakänden bättre nu.
 
Nästa sväng blir sånna där "tråkiga" grejer att fixa. Sånt som inte syns med måste göras.
Nya belägg bak och fetta om drivknutsdamaskerna (vilket är vanligt på dessa Mondeo's).

Kommentarer

- Anna

Vilken pärla!

2014-03-31 - 21:17:06
URL: http://annaslaviero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0